Birannebirfurki Ben de tıpkı senin gibiydim. Günde belki 1 bardak su içerdim. Uzun yıllardır yüzümde cilt altımda yağ bezeleri var küçük küçük, meğer sebebi susuzlukmuş. İlk gebeliğimde dahi zar zor unuta unuta su içerdim, emzirme dönemimde de öyle yaptım ve çok kusan reflülü bi bebeğim olmuştu. İkinci gebeliğimde su içmeye özellikle çok dikkat ettim, günde 2-3 litre arası su içmeye başladım. Şimdi doğum yapalı 2 ay oldu, hala günde en az 2 litre su içmeye devam ediyorum, ilginçtir bu bebeğimde kusma reflü hiç yok. Hem kendin için hem de bebeğin için bolllll su iç. Evimde yarım litrelik bardaklar var, mutfağa girip çıktıkça su doldurup içiyorum, günde minimum 4 bardak içmeye şartlandırıyorum ve sayı tutuyorum, ben bu şekilde çözdüm su olayını.