Merhaba güzel anneler 19 aylık bebeğim var memeyi yavaş yavaş kesmeye çalışıyorum geceleri vermek istemiyorum ama çok uğraştım 3 aydır ama hâlâ sabahlara kadar ağlıyor meme için lütfen bana çıkış yolu gösterin çok üzülüyorum ama memeye artık yavaş yavaş bay bay deme vakti geldi onu üzmeden kendimi yipratmadan bıraktırmanin bir yolu var mı? Tecrübeli annelerden bir destek alabilir miyim 🥰