Alya88 canım bende alerji maması kullanıyorum benim bebegimde içmiyordu hippn 4 ay kasık mamasını aldım onunla karıstırıp içiriyorum hatta ve hatta ben vanilya çubugu aldım içmedi keçi boynuzu özü de aldım içmedi vanılya şurubuyla bile içmedi benim kız hippn kasık mamasıyal içti şimdi öyle devam ediyorum
(Nekadarlık bebegin bu arada )