ilaysmom yazamadım kusura bakmayın aymen balıkçı, meleğindesteği ve yonca görgül hesaplarını instagram dan takisps ederseniz çok faydalı paylaşımları var.. Ayrıca seni kesinlikle ayaklarının yere tam değdiği bir tabüre alıp sıksık onda oturtmanızı tavsiye ederim. Biz çok fayda gördük.. İkeadan derin ve geniş bir plastik kutu aldık tabürenin sığacağı, kutunun kenarlarınıda yastıkla koruma yapıp içine oğlumu oturuyoruz. Böylelikle Kutunun kenarlarından tutup ayağa kalkıyor ayak kasları gelişiyor.. Bir de boyuna uygun sandalye ya da sehpa da olur ona kollarını atıp biz alttan ufak ufak itiyoruz bebekte adım atıyor.. Bu da adım alma çalışmamız.. Yüz üstü pozisyonda olabildiğince oyun oynatıyoruz bu da genel dengesi ve kontrolü için önemli.. Aklıma gelenler bunları hepsini fizyoterapistimiz önerdi.. Dediğim sayfaları ayrıntılı incelerseniz hem dediklerimi daha iyi anlar hem de faydalı olacak pek çok şey bulursunuz. İnşallah anlatabilmişimdir.. Bir de dotpediatri diye bir sayfa var o sayfada çok iyi