Aybukemm valla kızım 4 aylıkken başladı yemeklere ağlamaya zar zor 5 buçuk aya kadar dayandım ek gıda için, şuan 11 aylık inanın 5 yaşında ki çocuk kadar yemek yiyo ve sonra kusuyor fazlasını🥵 7 aylıkken 3 öğün veriyordum, sabah kahvaltısı, öğlen 1 kase meyve püresi ve yoğurt, akşam da çorba ve sebze yiyordu, boşverin yemek isterken yesin🌼