Deletedmom62626 hamileliğim de aman bi sıkıntım yok diyip 4 ay hiç doktora gitmedim devlete gidiyordum pandemiden önce tshlarım yüksek çıkmış bende gitmeyince bi haber öyle 7 aylık oldum özele aldım ilaca başlattı direk o vicdan azabını anlatamam ya bebeğimde benim yüzümden zeka geriliği çıkarsa diye ya kilo almadıysa diye neler neler virüs kapmaktan daha kötü şeyler olabilir şimdi her ay düzenli doktora götürüyoruz doktorumuzunda üç tane çocuğu var güveniyoruz hastanede çok kalmamaya sürekli dezenfektan sıkıp çift kat maskeyle işimizi halledip çıkıyoruz