Linam3_ bazi gazli bebekler memeden ayrilmak istemez cunku bebekler sadece aciktiginda degil korktuklarinda biyerleri agridiginda da emmek istiyolar emdikcede daha cok gazi oluyo malesef su cozumdur diyemiyorum hersey her bebege yaramiyo cunku benimde kolik bi bebegim vardi aksam 11de baslayip sabah 6 7ye kadar memede duran bi bebekti ama aksam uykusundan once sicak bi banyo ve masaj bi nebze de olsa rahatlatiyo bide kundaklayin isterseniz gazli bebeklere kundak iyi geliyo ben o donemde kolik orhan muzigi var gece onunla gunduz evde supurge sesiyle uyutuyodum beyaz gurultu de rahatlatiyo