Eveeeet nasıl güzel mi oralar sevgili anneler 🙊 İlk defa uykusuz kalıyorum sayılır biraz kafa yaptı bu neşemi mazur görün lütfen 😳 Bebişim 2. ayını artık tamamlıyor neredeyse 3 e girmek üzereyiz çok şükür. Bu zamana kadar uyku konusunda çok yormamıştı beni yavrum. Ama bugün 20:00 gibi duşunu yaptırıp uyuttum. Dedim bu gece uykusuna geçiş yaptı. Aman bi de ne göreyim saat 01:00 gözler fal taşı maşallah. Bezde dolmuş bu arada onu değiştirince bildiğiniz sabah zannetti gülücük saçıyor 😎😬 Demem o ki sanırım düzen müzen yok bu işte. İlk gün olduğu için gülüyorum bende o güldükçe ama muhtemelen birkaç gün sonra hunilerimle gezerim artık 🤭😎 Neyse bu da böyle anıydı işte. Eeee siz napıyosunuz 🤡🤭