Domino Vaayy karsliyim ama karsa 1 kere gittim cok kucuktum allah nasip ederse bu yaz gelecegim köye 😊😁 kars da havalar nasil?
Zehaymes Yaaaa karsta oturan kimseler yokk muu simdii yooo bisey sormak icin degil amac tanismaktii bende karsli fegilim es durumundan karstayizz😊
Zehaymes alpata44 yaaa cok mutlu oldumm karsta tek degil misim😂🤣🤣tanismak isterim bebisiniz kac aylikk
alpata44 Zehaymes bende mutlu oldum🤩ben malatyaliyim esim karsli o yuzden burada oturuyoruz 4 aylik oglum var😍sizin bebis kac aylik