Defnem20 dişten olabilir her zaman bir sonraki çıkan dış daha zorlu oluyor canım. Birde ateş konusu söyle aslında vücut için savunma mekanizması. Mesela diyelim ki bademcikleri oltihap kaptı ordaki virüs 38.5 de ölüyor. Vücut hemen onunla savaşmak için ateşini 38.5 e yükseltiyor. Aslında basit gibi duran önemli bir konu. Eğer düşüremiyorsan ya da gerçekten çok kafanı kurcalıyorsa enfeksiyon ihtimaline karşı doktora götürebilirsin.