Merhaba hanımlar 11,5 aylık oğlum bir anda 12 de uyandı hala ayakta gayet mutlu neşeli oyun oynuyor bağırıyor. Böyle bir çok kez başıma geldi. Gündüz bir kere uyuyor 2 saate yakın akşam da 10 da yatıyorum niye böyle oluyor anlamıyorum bıktım bu durumdan.