iyi geceler anneler ,yeğenim (erkek)3 yaşında ve akdeniz ateşi teşhisi konulmuştu.onun için dr bi ilaç vermiş..ne hikmetse o ilaca başladıktan iki ay sonra oğlunun dişlerinde rahatsızlık oluyo ,dr sormuşlar o ilaç yapmaz böyle bişi .ilaçla alakası yoktur demiii,prospektüsüne bakmış ordada öyle bişi yazmıyormuş .özellikle ön dişleri tabiri caizse erimiş gibi,incelmiş ve köklere doğru çürümeye başlamış.çok abur cubur tüketimi yok ,o konuda dikkat ediyorlar.ondan olmuş olamaz .gitmediği dr kalmadı ,kimisi çekilsin kimisi kendiliğinden düşmesini bekle diyerek yazık kızı ikileme soktular ,ne yapacağını bilemiyor artık😰aranızda o hastalığı olan yada onun ilacını kullanıp böyle bi diş sorunu olan var mi anneler ?bende içime dert oldu ,burdan sizlere sormak istedim.hangi ilacı kullanıyor onu şuan bilmiyorum 😥şimdiden cok teşekkürler 🌺