Busees bizde 7 ayligiz uğraşmıyorum artık uykusu gelince kendisi sinyal veriyo öncesinde çok çabaladım ama inatlasiyo bu sefer çok ağlıyo kendi haline bıraktım ve gündüz uykusunu da azalttım şuan uyudu ama gece boyunca kıpırdayıp duruyo bazen çıldırasım geliyo ama elden ne gelir kendi haline biraktim🙈