Benimde 6 gün gecikti normal doğum yaptım oğlum 1 yaşında 2 ay önce spiral taktırdım spiraldne sonra 1 kez adet gördüm şuan gecikti insallah bişey yoktur spiral olduğu halde strese girdim bekliyorum bakalım normalde günü gününe olurum ama sizin sezaryan doğumlarda çok sık oluyormuş