asyasare söylediğiniz iyi oldu banyo yaptiricaktim hasta diye vazgeçmiştim banyo ettireyim yarın bari. Çocuklar hasta olmasın ya çok kotu valla diken üstünde oluyor insan hep. Boyle hastalıklara yine şükür ne hasta çocuklar var rabbim şifa versin kuzulara ❤️ burun için serum kullanıyorum onu bı kullandım zaten su gibi aktı herşey ve çok sık hapsiriyordu oda kesildi akıntı var sadece uykuda zorluk çekti huysuzlasti uyumadı en son mama verdim babasıyla fır donuyoruz etrafında uyucak inşallah