Dilaratuana 6 ayligiz, doktorum ısrarla hayır uyandirma dediği halde gece bir defa mama yedirmek için alıyorum yatağından. İçim el vermiyor. Çok küçük doğmuştu çünkü hala ilk gunki gibi pimpirikleniyorum. Ama sizin ki çok küçükmüş, en azından ilk 3 ay aradan çıkana kadar gece beslenmesine izin verin. Dediğiniz gibi kan şekeri düşebilir çünkü o henüz gece gündüz kavramını dahi bilmiyor🖤