EysaTaha Selam kızlar happymom dan buraya geçiş yaptık çok ta iyi oldu walla 😊 yok akıntım var yok sancım var dertlerimiz bitti şimdi de kaka yapmadı çok gazı var mememi kabul etmiyo sorunlarımız başladı 🤦🏼♀️ Sorun dememe bakmayın çok güZel süreçler bunlar rabbim hepimize güç ve sağlık versin..
Zynp35 EysaTaha gözün aydin Allahm anali babali büyütsün memeni verme konsnda istarci ol bnmkide kuvezde kaldi sonra istemedj meme inat ettm cok ugtastm şimdi koparacak nerdeyse😂😂
Hasret EysaTaha Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşAllah 💙ben hamileyken zaman geçmiyor çok sıkılıyorum diyip duruyodum şimdi kuzumla zamanın nasıl geçtiğini anlamıyorum çok şükür bugünlere 😇😍
Sycn Walla şükür Happymom da doğurduk burda büyütecez 😂😂😂😂 8. Ayımıza girecez inş zor süreçler geçti şimdi tadını çıkarıyoruz 😍💫
EysaTaha Evet ya zaman yavrularımızla çok hızlı geçiyor dün gibi aklımda doğumum ne ara 6?ay oldu anlamış değilim ..