Derin1509 Kızlar merhaba 3,5 ay önce normal doğum yaptım kasığımda bir şey var sanki elime geliyor hafif sonra kayboluyor acaba fıtıkmıdır başına gelen varmıı yardım lütfen 🙏🏻