Oğlumun nerdeyse tüm dişleri çıktı. Şuan 4 azı birden çıkıyor köpek dişlerinin yeri de şişmiş. Birtek 2 yaşında çıkaracağı azılar kaldı. (16 buçuk aylık) emziremiyorum bununla ilgili daha önce post açmıştım istemsiz garip bir huylanma oluyor (çok ciddi boyutta. Beni çığlık attıracak kadar.) Sütten kesiyorum o yüzden. Uyuması haliyle zorlaştı. Ben de 3 gündür 1 tatlı kaşığı calpol veriyorum 1 saat içinde kendi uyuyor. Huysuzluğu var ama ateşi falan yok. Bildiğim kadarıyla ağrısı da yok. Acaba yanlış mı yapıyorum bu şekilde vererek? 🙄