Arkadaşlar merhaba.10 aylık bir oğlum var bu ayın 21nde 11 aylık olacak sorunumuz şu ki hiç durmuyor oyuncaklarıyla 5 dakika oynarsa sonrasında ağlamaya başlıyor.Kucağıma alıyorum bu sefer etrafa saldırıyor yine durmuyor oyun kuruyorum oynayalım diye o da yok onu da istemiyor.Surekli huzursuz mutsuz artık bende çok bunaldım ve ne yapacağımı şaşırdım.Var mi bizim gibi olanlar neler yapıyorsunuz bu ay grubundaki bebeklerinizle?