Sibel5258 Busra1034 benimd3 gun icerisinde malesef istemiyor sabah ilk uayndiginda birde gece uyjusuna gecerken aliyor. Gece beslenmesinide biraz zor oldu ama doktor kontrolunde kestim kizlar biraz ilk ikigun zor oldu ama basardim sabır edeceksinz bebeginizin gelisimi iyise herhangi bir problem yok ise 9.ayindan sonra kesebiliyorsunuz kesitigim.ilkgun her memeye kalktiginda su verdim icti uyudu kisa surede tekrar kalkti yine su verdim icti ilk istemedi sonra icti yine uyudu kalktikca memeye busekikde yaptim 3.gun artik birkere uyaniyor suyunu veriyorum iciyor yatıyor aramiyor gece uykusuna gecmeden ama karninin tok oldugundan emin olun. Doktorumuz 9.aydan sonra bebekler aciktiklari icin aglamazlar demisti ya dis huysuzluk yaptırıyo yada memeye bağımlılık ileride dahada zor olur dedi iyikide pes etmemiştim 10.ayinn icinde kestim simdi oda dinc sabaha kalkiyor bende pes etmeyin deneyin👍