05ay05az20e1sra14na9di3r27 Ya kızlar doğumdan sonra 8 kilo verdim hala 6 kilo fazlam var.ama gel gelelim azıcık göbek kaldı zaten zayıf bir yapım var ama göbek gitmedi fazla rahatsiz oluyorum yaa napayım tavsiyelerini neler
Minikkualamm2123 05ay05az20e1sra14na9di3r27 20 ay olacak sezeryan oldum kilom normal de göbek resmn top gibi gitmiyor ne yapsam da gitmiyor😒😔
miniktosbikannesi 05ay05az20e1sra14na9di3r27 valla canım bebeğim 14 aylık olcak diyet yaptım korse kullandım herseyi yaptım heryerim zayıflıyo ama bi baksan yuvarlak gobek orda kalmis. Yani ne yapsamda gitmiyo. En son careyi guzellik merkezine gitmekte buldum. Yazın gidip yaglarimi yaktircam insallah ozaman gider. Tek umidim bu suan
Hilall-16 05ay05az20e1sra14na9di3r27 yaa demek korse de her zaman işe yaramıyor ben 10 gün oldu doğum yapalı sezeryan olduğu için doktor 2 3 hafta sonra kullan dedi ama inşaallah gider