Başına gelen varmı çift kilitli poşetle -18derecede 2ay önce koyduğum sütlerim ağır kokuyor,iki üç tane emzirme danışmanına danıştım sütümün bozulmadığını içindeki lipaz enziminden dolayı koktuğunu bebeğime verebilceğimi söylediler başına gelen varmı?