Kızlar oğlum 11 bucuk aylık. Aşırı iştahsız bir bebek hiç birşey yemez. Demir ilacını bile içiremiyorum. Doktorumuz iştahsızlığını söylemiştim polivit multivitamin şurup yazmıstı. Ama kullanamadım pek. Çünkü işkence gibi içirmek. Şimdi tavsiyelerinizi almak istiyorum. Nasıl iştahını açabilirim? İştah açıcı vitaminler varmı? Gelişimi şuan için gayet iyi boyu kilosu vs sorun yok. Ama vitaminsiz kalmasından endişeliyim. Bu arada sadece anne sütü alıyor.