linam1 öncelikle çok geçmiş olsun ben bi aylıkken çok çektim acillerde soluğu aldığımız oldu hiç bi şekilde ilaç kullanma kuzum çünki Dr bize de yazdı biogaia gaz damlasını ama diğer Dr verirsin rahatlatır 2 3 saat rahatladıktan sonra diğer kalan saatler acı içinde kıvranır daha çok gaz yapar çünkü çok küçük dedi onun yerine her yemeğine kimyon atıyorum kimyon tohumu var bi çay kaşığına bi su bardağı çay gibi demleyip içiyorum çok şükür gaz sorunumuz kalmadı o kadar fazla karnına masaj yapın ayaklarına yağ ile masaj yapın biz de ikinci ayımıza girdik ve gaz sorunumuzu aştık diyebilirim ki erkek bebekleri çok gazlı olmasına rağmen