Ya kızlar kızım ilk ay geçtikten sonra hep 5günde 7günde bir yapıyordu en başından beri sürekli emziriyorum ve sadece gece 60 ml mama veriyorum ek gıdayı ztn bı turlu sevemedi şimdi 7aylık oldu biara hergün yapıyordu ama yine 3 4 günde bir yapmaya başladı ve akşamları yarım saatte bır kalkıyo ağlayarak karnı sert gergin belli ki yapamadığından. Zeytnyagı hersye katıp vermye calısyrum,enterogermina kullanıyoruz hergün ona rağmen bu şekilde artık gerçekten çok üzülüyorum bunun bi sebebi var mı aptamil pronutra kullanıyoruz ama ztn gunluk aldığı doz 60ml yani sütüm de var doymadığını da düşünmüyorum nasıl aşılır bu sorun öneri var mı