Kızım doğduğundan beri uykusuzluk hiç çekmedim. Usludur dişlerini cıkarırken bile ateşlenme huysuzluk uykusuzluk bilmem. Ama şu 2 gündür geceleri uyanıyor hemde ağlayarak ve uyumak istemiyor. Gündüz uykularını uzun yaptgı halde aksam erken yatar sabah 8 de kalkardı. 2 gecedir asla uyumak istemiyor yatagına koydugum gibi uyanıyor.. bugün gündüz uyutmadım gece uyanmasın diye. Çok üzüldüm uyumak istedi ama oyaladım. Kızım 18 aylık atak döneminde mi acaba diye düşündüm. Benim gibi sonradan uyku problemi yaşayanlar var mı ? Nasıl aştınız ? Başka bir düzene mi geçtiniz benim gibi yoksa bir kaç gün içinde değişip eskiye döndü mü kendiliğinden? Yaşayanlar beni aydınlatırsa çok sevinirim …