RzgrAsl Merhaba anneler 🥰 2 bucuk aylık kızım var tek göz kapagı düşük bu durumu yasayan var mı geçer bekle diyorlar genelde
Anne2722 RzgrAsl benim bebeğim de 8 buçuk aylık tek gözünde kapak düşüklüğü var doktor kesin çözümü ameliyat dedi siz gittiniz mi doktora