Zeyesra gündüz saat tutmuyordum, her istediğinde emziriyordum. Gece ise doktorum 8-9 saat emmeden uyuyabilir, uyandırma demişti. Benim pişmanlığım 4. Aydan sonra rüya öğününe dönmemek oldu. Her kalktığında emzirdim, 5,5 aylıkken gece 4-8 kez emmeye kalktı. Zamanında 23.00-24.00 aralıgında ve 03.00-03.30 aralıgında rüya öğünü yapsam çocuğuma belki de bu alışkanlığı kazandırmamış olacaktım.