Simba61 ben kendim doktorum ama bu olaya bir türlü ikna olamadım çocuk doymuyor hala ısrar, süt olmuyor hala ısrar, olmayınca olmuyodur arkadaşım süt gelene kadar veya artana kadar mama verilebilir çocuk illa sarılık olacak açlıktan kan şekeri düşecek öyle mamaya he diyolar, ben kendim bizzat 40 dk boyunca memede tutuyodum acı çeke çeke, çocuk çıktığında yeri göğü inletiyodu aç işte belli yani mama vermeyip de ne yapcaksın, benim annemin hiç sütü yokmuş mama ile büyüdüm ölünmüyo arkadaşlar taş gibi sağlığım canavar gibi de zekam var maşallah, bebeklerin meme meme diye heder edilmesine karşıyım