Amine_41 Onlara agu diyor mırıldaniyo bizde gülüyoruz bunun Altında bir şey aramadık ama normal mi sizinkiler de öyle yapıyor mu
Julijuli Amine_41 bizimki 3 ayına kadar saate bakıp güldü normal yani kendince bi anlam veriyor sonra bıraktı zaten.
Sarikuzumalp Amine_41 hoşuna giden şeylere gülerek cevap veriyor hiç anormal durum yok korkmayın 😊 oğlum da eşimle benim duvarda ki fotoğrafımıza bakıp resmen sesli şekilde gülerdi 😊
anneCANan Amine_41 tavana bakıp bakıp gülerdi melekler geldi oyun oynuyorlar yine derdim hep çok minnoştu 🥰
twinsmomYY Amine_41 benimde biri duvardaki trene bakip gulerdi cercevelere falan niye derdim oteki oyle yapmiyo bu niye trene bakiyo ama smdi 6 ah 20 gunluguz hamd olsjn gecti gitti 😊
ecemm-6161 Amine_41 benim bebeğimde aynı saat vE lambaya bakıp gülüyor ne var orda oğlum diyorum gülüyor sıpa yaaa😂😂😂
bayankitapkurdu Amine_41 oğlum 8ay 20 gündük. Bugün babasıyla manava gittiler tartıya bakıp kahkaha atıyormuş 😂 daha önce de bardağa bakıp gülerdi