Artıkkk yeter ettim. Çok affedersiniz salak gibiyim. Kızım inatla geceleri uyumuyor. Gündüzleri uyuyor. Yani anlayacağınız geceyle gündüzü karıştırdı. Çaba sarfediyorum uyutmuyorum, uyursa uyandırıyorum ama inatla gündüzleri uyuyor. Uyandırdığım zaman da canı sıkılıyor. Geceleri de uyumamak için diretiyor.. Saat iki üç iyiydi ama artık beş oldu yedi oldu saat. Artık başım ağrıyor çıldıracağım. Yok mu çaresi.