miraynilay sezeryanlı dogum yaptım ve adet olmuyorum henüz dogum kontrl hapını adet olmadsn kullanmaya başlasam olur mu kafam karıştı yardım edin
Tugce6767 miraynilay canım benimde 6 ay oldu hâla olmadım normal dedi doktor,emzirirken doğum kontrol hapını hiç bir doktor önermiyor.kaç tane doktora gittiysem hepsi kullanma dedi,akrabamda kadın doğumcu oda aynısını dedi,kullanma bmce vardır bi bildikleri
Esssma miraynilay 1 yıl bile olamayan var olup durduramayanlar var🤷🏼♀️ Bence gayet normaldir telaş etme doktora danışabilirsin benim ablamda sezeryandan çok sonra oldu ve bitmek bilmedi🙄 bende sezeryanlıyım 40 ın çıkmasını bekliyorum bakalım
miraynilay Tugce6767 emzirirken kullanılan cerezatta dite bi hap var onu önerdiler banada ama hasta olmadıgım için kullanamıyrum ama iki tane küçük çocuk var ve korkuyrum hamile kalmaktan ne yapmam gerekiyor
Tugce6767 miraynilay canım o hapı bile önermediler 5-6 tane doktora danıştım sadece biri kullan dedi tabi tercih senin,tek çözüm şuan spiral🙄