Wolverine Zeys ay canım Yalın efe geçirmedi ki ya öyle bir ihtimalden bahsetmişti doktor ama ateslenince diştenmis meğer
Eternity gulyasahin 39 üstü 3 gün süren bir ateş oldu, düşse de çıkıyordu. Kontrol altında tutman yeterli. Daha sonrasında döküntüler oldu, krem sürmeye gerek yok, her gün banyo yapman yeterli. 4-5 güne de onlar geçti.
kivirzik Bebisannesi Biz de bu hastalığı geçirdik geçen hafta bizim önce göğüs ve sırt bölgesinde oldu. Yüzünde çok hafif çıktı
Bebisannesi kivirzik bizim valla çok fena oldu yüzü beyaz tenli bide yarın doktor gidecez her tarafi kızardı
Hcreymen gulyasahin dünden beri biz hastayız bugün 2. Günümüz daha döküntü vermedi doktor döküntü olmadığı sürece 6.hastalik diyemeyiz ama onun gibi duruyo dedi…ok kadar şurup veryrm çocuğun ateşi tamamen dusmuyo cocuk sogumuyo tamamen ne zaman geçer ki acaba ya çocuk perişan oldu siz kaç gündür ateşliydiniz kaç günün sonunda döküntüler basladi