hanımlar 5 aylık ikiz bebeklerim var sütüm zaten azdı şimdi hiç gelmıyor dinlenemiyorum gece flan uyutmuyorlar emzirince de süt gelmediği için aglamaya başlıyorlar böyle olan var mı bu durum beni çok üzüyor vicdanen içim hiç rahat degil ne kadar süt yapan seyler yesemde rezene flan içiyorum ama süt gelmıyor dogru düzgün 🤔🙄