Bugünden beri bebeğim kakasini ve gazını yapamıyordu bende mama yapıp verdim ama sütüm çok yani böyle atletime kadar pıt pıt damlıyor bebeğim mamayı yeyince doydu ve kakasını yaptı sütüm yetmiyormu acaba bide bebeğim 16 günlük ben şimdi mama+meme mi gitmeliyim acaba