Oğlum haftaya 22 aylık olucak 50küsür kelime söylüyor(kıyas yapmıyorum siz sordunuz diye söylüyorum yanlıs anlaşılmasın🤗) fakat baba gel dışında iki kelimelik cümle kurmuyor..İkiye kadar sayıyor biii-ikiii şeklinde😂telefon vermiyorum,tv acık durur sürekli ama izledigi iki çizgi film var sadece yoksa bakmaz..onun dışında 10 gündür filan aşırı yaramaz ve inatçı hep tehlikeli işler peşinde bende bu konudan bıktım sizinkilerde öylemi🤦🏼♀️