tostikkk her cocugun farklıdır benim 6 ay 1 haftalıkken ilk dişi cıktı erkek ve tombiş bi bebegim vardı arkadaşımın 11 aylıkken cıktı kız bebefi her cocugun farklı 4 aylıkken bşle cıkabliyor