Sevgili anneler iki aydır anneyim daha önce mastit oldum sandım ama doktora gidince mastit enfeksiyon yok dedi süt kanallarında genişleme olmus dedi ilaç felan bişey vermedi göğsümdeki sertlik gittigi günden beri sol göğsüme çok az süt doluyor sağ baya bı doluyor ama .Sol tarafa da süt inmeye başlayınca çok kötü sızlıyor böyle bı durum yaşayan var mı 😟 tek tarafla da bebeğimi doyurmak zaman geçtikçe zor olacak gibi şimdi kilo alımı felan iyi doyuyor da