Hale-kd benim oğlum da biberon almıyor.gigsumun birinde bildiğin yarık vardı ya.emmdikce yara iylesmiyordu.diger göğsüm bı nrbze daha iyi idi onu veriyordum.sagdigim sütude manasına kattım bı kaç kere.
Yok valla vücudunun her bir parçası ikinci ele çıktı 😑 eşim artık oğlanı kucağıma zorla veriyordu emzir artık diye.emzurme sürelerini attırdım normalde her fırsatta saat başı emerdi.en azından üç dört saatte emzir