babymilax bizde 17 ayda ilk kez yaşadık kabızlığı. Dediğin gbi beslenmede falan bi fark yoktu. Kayisi, yulaf, zeytinyağ yumusatti ama cok fayda etmedi. Doktora da gidemedik malum ama mesaj atıp durumu anlattım, osmolak veya duphalac alin dedi, eczanede duphalac vardi. Aksamlari 10 ml kadar verdim ve 2. Aksamda rahatladi şükür. Bidaha vermedim. Tekrar zorlanirsa veririm dedim. Gecmis olsun cok