Hanımlar merhaba. Oğlum 21 aylık beslenmesi çok da iyi olmayan bir bebek maalesef. Bugün akşamdan beri 3. kez kakasını yaptı ve normalden daha kötü kokulu. Acaba üşütmüş olabilir mi? Kaloriferde bi sıkıntı yaşadık ev azıcık soğumuştu, ama iki kat çorap giydirmiştim. Üstelik sıkıntı 1 gün bile sürmedi. Acaba üşütmüş müdür?