Merhabalar hanımlar.6 aylık bebeğim var.sezaryen doğum yaptım gobegim kaldı ve kilo aldım.İnternette gezerken 3d lipolizi gördüm ama pek bilgi edinemedim.Emzirirken yaptırılır mi? 2. Çocuğu dusunuyorsam öncesinde yaptırmam doğum sonrası sıkıntı yaratır mı? fiyatı ne kadar? Yaptıranlar veya bilgisi olanlar aydınlatırsa beni çok memnun olacağım.Tek bir seansın bile yetecegini söylüyorlar..🙄