Eylulum1 kızım 11 aylık süte başlamalımıyım doymuyor hazır mama da. cok pahalı ve çok vitaminli gelmiyor nasıl yapmalıyım
asyasare Eylulum1 hazir mama normal inek sutunden kat kat vitaminli. durumunuz yoksa bisey diyemem . ama vitaminli gelmiyor demeniz yanlis. inek sutu 2 yasina kadar onerilmiyor genelde. ama 1 yas sonrasi sulandirip verenler var. benim kizimda 11.5 aylik mama iciyor. ama doktorumuz sut kansizlik ve istahsizlik yapar gerek yok onun yerine yogurt kefir ayran ver demisti
limonlukarpuzzz Eylulum1 sütün hic bir faydasi yokki mama nasil vitaminli gelmiyor bunuda anlamiyorim doktorlar 2 yasina kadari boşa konuşmuyorlar zaarkii. Süt iştahsizlik yapar kansizlik yapar faydasi olmayan bir şey kefir verin yogurt yedirin.
GoGirl Eylulum1 mama sutten daha vitaminli aslinda .artik cogu doktor inek sutunu 2 yasindn once onermiyor.ama tabi maddi acidan zorluyorsa bana doktor 1 yas kontrolunde artik sut verebilirsin dedi bi 1 ay daha idare edebilirseniz heralde daha ii olur hemen de alisamiyorlarda inek sütüne degisik geliyor Aslinda yogur kasar daha cok protein var ek gida alimida artmistir ben gunde 2 kez mama veriyorum 1 yas 12 gunluk
SertapHilal 1 yaşından sonra diye biliyorum ama benim annem biz bebekken 6 aydan sonra vermeye başlamış bi zararı olacağını sanmam 🤔
Portakal Eylulum1 inek sütünün hiç bir yararı yokki biliyorum mama çok pahalı ama sütün yararı eğer buzaniz varsa var. Umarım şartlar iyileşir ve herkes bebeğine en güzel mamayı alabilir 🙁
Tuba Eylulum1 1 yaşına kadar formül mama, 1 yaştan sonra devam sütü, 2 yaş itibaren inek sütü ☺️ kullandığınız mamadan doymuyorsa değiştirmenizi önerirm
ikizleriim 2 yaşından önce inek sütünü önermiyorlar midede boşuna yer kaplıyor tokluk hissi yaratıyor diye. Formül mamalarla bebeklerin ihtiyaçları karşılanıyor zaten ona göre hazırlanıyor onlar. Ama maddi durumunuz yoksa ek gıda öğünlerini çoğaltın.