hmyrasln ondan olmuştur tabi doktorunuza gene danışın ama benim tecrübelediğim kadarıyla tavsiyem bir hafta kadar tüm süt ürünlerini kesip bir hafta sonra yeniden minik bir dilim kekle başlamanız ve fırınlanmamış birşey yemeyin uzunca süre heleki sütlaç çok riskli tamamen süt çünkü fırın sütlaç yersiniz ama oda azıcık azıcık başlanmalı tereyağını yemeğe katarak açmaya başlayabilirsiniz biz böyle başlamıştık şükür sıkıntımız olmadı bağırsağında yara olduğunu hayal edin iyileşmiş kabuk tutmuş bu yara çok fazla yüklenirseniz kabuk sıyrılır gene kanar