[silindi] ben nerdeyse 1 yıldır kullanıyorum çok memnunum. Yalnızca 1 kez üretim hatası bir beze denk geldim. Bezin popo kısmında donmuş silikon gibi bişey vardı ama zarar verici bir şekilde değil. Aradık söyledik hemen bir özür mektubu ve bir paket bez yolladılar. Marka olarak çok ilgililer yani. Bu arada evybaby min kendi sitesinde de sürekli indirim oluyor canım bilgin olsun.