kbrgmss Merhabalar kızım 1 yaşında saçlarımı sarı kullanıyorum bu zamana kadar sdip boyası yaptıramadım saçlrımı açıcı ile açtırmak istiyorum kaç saat emzirmemem gerekiyor bu konu hakkında bilgisi olan varmı ?
1994ozg kbrgmss kanıtlanmış hiçbir şey yok 40ım çıktıktan sonra komple açtırdım boyattım eve gidince biriken sütümü boşalttım sonra emzirmeye dwvam ettim