Emrem aynı beni anlattınız ben asla kıyaslama yapmazdım önemsemezdim oda mutluydu bende mutluydum kafamıza göre takılırdık yok aktivite yok bir şey istemezse hiç zorlamazdım.Bir gün bir siteye yazdım tencere tavayla oynuyor diye patavatsızın teki bana mesajla yazdı otizm vs deyince birde hamileyim hormonlar tavan taktıkça taktım kafayı yedim bir ara iyi oluyorum bir ara kafam gidiyor ya bir şey varsa diyorum.Ama normal çocuk hareketlerini bile araştırsan otizm diyorlar.Ve bizim gibi binlerce anne var en iyisi araştırmamak kesinlikle.zaten göz teması ismine bakması komut alması çağırdığında gelmesi anneyi babayı bilmesi mesela bunu babaya götür vs onları yapması en önemli şey bunlar.Çoğu bebek parmak ucunda yürür hatta gelişim basamağı çoğu bebek çevirmeyi sever hatta aktiviteler var ince motor gelişimi için çevirme hareketi destekliyor.Çoğu bebekte inat var yani var da var ama evham yapınca insan olmayanı bile konduruyor ya bu çocuk neden yapıyor diyorsun falan.En iyi tavsiye kesinlikle araştırmamak o konular olunca girip okumayın bile.