Edizveannesi her çocuk farklı oluyor düşünmeyin. Pandemi süreci bizi sarstığı gibi çocuklarıda sarstı çünkü ne bir park ne arkadaş çevresi hiç nir şey oluşmadı kalabalık sohbetin muhabbetin çok olduğu yerlerde bulunmadılar haliyle konuşmada biraz geride kalabilirler birde dediğim gibi her çocuk aynı değil. Benim kızım 20 aylık tv yi çok nadir açıyorum tlfn vermem oyun kitap falan takılırız onlarda çok değil gebeliğimden dolayı babası daha çok ilgili tabi bende tek tek konuşurum göz teması kurarım sürekli. aynı şekilde annemlerde kaldığımız dönemler kendisine iyi geliyor kardeşlerimle falan dili açılıyor kelime haznesi bu yüzden biraz daha iyi. Anne,anneanne,dede,abicim,bebiş,babacım,nene, emine teyte, oturdum,top falan kullanır işte cümle sayılır mı bilmem ama emine teyte nerede der mesela herkesi bu şekilde sayar hayvanları meyveleri oyuncakları ayırır biraz daha iyi gibi. Eltimin çocuğu 2.yaşını doldurmuştu ona rağmen az kelimesi vardı şimdi bülbül ,kuzenimin oğlu 3ü doldurdu baba kelimesini zor kullanıyor her çocuk birbirinden çok farklı ama kafanıza takılırsa dr a gidebilirsiniz onlar sizi yönlendirir.