Dengenc Bebeğim prematüre doğduğu için maalesrf özel dikim arkasında melek kanadı ve tül olan hastahane çıkış setini giydiremedim. İsmi öykü olan bir anneye satacağım ilgilenenler yazabilir tam set şapka eldivrn ve tulum
Mertsmom Dengenc bence satma hatıra olsun,ileride bebeğinize gösterirsiniz.erkek çocuğu olsa anlamaz da kız çocuğunuz anlar önemini 🌷💗
humaninannesi61 Dengenc Benim bebeğim de küçük doğdu gene de giydirdim. Ve tam 3 bucuk ay giydi o takmı şimdi de saklıyorum anı olsun die. Bence satmana hiç gerek yok özel bir yere gittiğinde giydirebilirsin cok tatlı oluyor😍
Damlas Dengenc instagram adresimi yazmıştım 2 gün önce, sildim şimdi , satmayı düşünürseniz tekrar yazarsanız eklerim sizi ☺️